Zondag 30 april

1 mei 2017 - Shikokuchuo, Japan

Om vijf uur word ik gewekt door de mooie geluiden van vogels. Ik lig er naar te luisteren en val af en toe in slaap. Het is zeven uur geweest als ik uit mn mandje kruip. Haasten hoef ik niet. Omdat ik gistermiddag al zeven kilometer meer heb gelopen dan de planning was. Vandaag nog maar acht kilometer. Dus rustig aan. Na drie kilometer ga ik op een muurtje zitten net buiten Osanami om naar de zee te kijken. Er vaart een containerschip voorbij en nog wat andere schepen. Zij glijden door het water. Als ik de pijpen van mijn broek afrits komt Astrid langs. Wil jij een paar sinaasappelen vraag ik, ik heb er nog al wat. Nou een wilde ze wel. Astrid heeft nog twintig kilometer voor de boeg en ik nog vier. Met flinke pas vertrekt ze
Ik wens haar een goeie wandeling. Rond half elf ben ik bij adres waar ik twee nachten verblijf. Alleen om drie uur mag ik naar de kamer. Mijn rugzak mag ik er wel neerzetten. Dan ga ik kijken wat er in deze plaats allemaal is.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Margriet Koopman:
    1 mei 2017
    Je hebt er al heel wat km op zitten zo te lezen. En valt het nog steeds mee?
    Je wordt ook goed voorzien van de brood nodige vitamientjes , aardig van de mensen.
    Heb je ook last van ongedierte en steek vliegen?
    Hier is het nu weer herfst, na een mooie dag.
    Succes met de volgende wandelingen en ik zal duimen dat je nu veel droge dagen hebt. Gr Margriet