woensdag 31 mei

31 mei 2017 - Shikokuchuo, Japan

Het aftellen is nu echt begonnen nog drie dagen te gaan dan ontmoet ik Marian weer. Vandaag toch nog maar aan de wandel, en dat gaat goed. De knie hersteld vrij snel, hij is ook niet meer zo opgezwollen. Maar mijn hand is nog behoorlijk dik en heb er ook geen kracht in. In de komende weken zal dat wel veranderen hoop ik. Vandaag ben ik een beetje aan het winkels kijken . Alleen ik kan toch niks meenemen, mijn rugzak zit al vol. Deze laatste paar snipperdagen gaik alleen maar wat rondkijken. Het guesthouse waar ik vertoef is een uitstekend verblijf voor pelgrims. Takafumi wil heel veel doen. De eerste keer ben ik hier twee dagen geweest. Hij bracht me naar tempel 1 en begeleide wat ikzoal als Henro pelgrim moest aanschaffen. Deze man geeft online taalles en op scholen. Het is een geweldige man. Morgen ga ik weer een stukje wandelen want de beentjes moeten in beweging blijven, anders worden ze zenuwachtig

1. Margriet Koopman:
    31 mei 2017
    Hoi Co, waarom laat je je hand niet intape, heb je er meer steun aan.
    En fijn dat je kan aftellen. 3 dagen is te overzien. Alleen de reis valt niet mee, dat gaat te langzaam.
    Gr Margriet
  2. Klaas:
    Mooie verhalen Co.
    Geniet nog een per dagen en goede reis terug.
  3. Tiny en Jan:
    Hoi Co
    Bedankt voor de mooie verhalen ,foto s, en filmpjes .
    Het is of we er zelf bij zijn ,alleen we hebben geen pijn van het vallen .
    Heel fijne terugreis en weer fijn met je gezin te zijn.
  4. Chris de Vries:
    2 juni 2017
    Hoi.
    Hoe is met met been en hand?
    App even je telno. Kunnen we bijbabbelen.
    Groet van Hanny.
    Zitten nu ff in Tokushima bij te komen.
    Nog 9 dagen