Maandag 1 mei

1 mei 2017 - Shikokuchuo, Japan

Vandaag een rustdag, anders ben ik veel te vroeg aan het einde. Als ik nu twaalf kilometer per dag zou lopen ben ik nog ruim op tijd voor vertrek. Toch ben ik vroeg wakker. Ik zit hier in een hotel, al zou je dat er aan de buitenkant niet aan afzien . Dit is een boten verhuur bedrijf en onderhoud aan boten. Zoals schoon maken en poetsen. Het staat hier ook vol met boten en waterscooters. Boven is het hotel en ziet er keurig uit. Als ik door Kikuma loop zie ik nieuwe en hele oude huizen. De oude huizen zijn heel karakteristiek met veel sierwerk aan deze huizen. De nieuwe huizen zijn recht en strak wat ik persoonlijk heel mooi vind. Bij de Kikuma rivier sta ik te kijken naar de vissen die daar zwemmen. Op enigeafstand staan de blauwe reigers te loeren op hun prooi. De Kikuma rivier mond uit in de Seto Inland Sea. De smalle straatjes die hier zijn is heel leuk om er doorheen te lopen. Er staat wat meer wind vandaag, de zee is daarom wat onstuimig. Ik hoor de golven ook wat meer te keer gaan. Vanuit mijn kamer kijk ik de zee op en kan ik de vrachtschepen zien varen.

1. Ben en Krijnie:
    1 mei 2017
    Je gaat als een speer Co, rustig aan en geniet van het wandelen.
    En zoals je weet de koffie staat klaar.
  2. Rita Zutt:
    1 mei 2017
    Als ik jouw verhaal zo lees wordt je onderweg heel erg verwend. Gek eigenlijk dat je hier in Nederland eigenlijk nooit iets over hoort of leest. Nou geniet er maar lekker van hoor. groetjes
  3. Tiny en Jan:
    Hoi Co
    Prachtig die verhalen,en gelukkig dat je wat rustiger aan kan doen.
    Een rustdag en lekker genieten van de omgeving . Tijd over voor een leuk plaatje te maken. Nog veel wandelplezier en groetjes .
  4. Mientje Leegwater- Post:
    2 mei 2017