zondag 19 maart

23 maart 2017

IMG-20170326-WA0002IMG-20170326-WA0001IMG-20170326-WA0000Met z'n drieën hebben we in de klokkentoren geslapen. Als ik nu zeg dat het lekker warm was dan lieg ik, het was berekoud. Maar ja je bent jong en je wilt wat, toch. De boel maar snel inpakken, wat ontbijten enz. Het stempelkantoor is al om half negen open, dus even een mooi gekalligrafeerd schilderijtje in mijn boek laten zetten. Hier zijn ze erg bedreven in, elke keer kijk ik er weer van op. Het moet ook wel snel want als er een buslading met pelgrims aankomt, dan ligt er een hele stapel boeken die gestempeld moeten worden. Ik vertrek alleen richting tempel 7 die bijna 2 km verder is. Onderweg krijg ik osetai, een klein geschenk, dit ging de hele dag door. Van snoepjes tot een bakje nassi en een koek en cake. De andere vier Nederlanders vragen zich af hoe dat komt, jij veel en wij niets. Geen idee zeg ik. We komen bij een rusthut waarde we vannacht slapen. Het is een open hut dus ook weer erg koud. Om half acht liggen we allen in bed.

1. Yvonne Schoutsen:
    23 maart 2017
    Je hebt veel aanzien als lopende pelgrim, vooral als je helemaal alleen bent!