Dinsdag 21 maart

23 maart 2017

IMG-20170326-WA0007IMG-20170326-WA0006Ik loop weer terug naar tempel 11, hier neem ik even een pauze van een kwartier. Van een man krijg ik osetai, het lijkt op een zakje patat. Ik begin enthousiast aan de klim naar 600 m. Als ik een uur loop en klim merk ik dat ik niet zo snel moet willen. Om de paar honderd meter moet ik toch even rusten. Het is erg zwaar en vermoeiend. Rustig aan dus maar, ik moet niet, ik ga en ik heb ruim de tijd om de tocht te volbrengen. Het is bijna allemaal trappen lopen. De 600 m hoogte ben ik gepasseerd en daal naar de 482 m. Hier staat een rusthut waar ik kan overnachten. Het is inmiddels 15.00 uur ik stop hier en morgen ga ik weer verder. Rond half vijf krijg ik gezelschap van een jonge Japanner met een skateboard en om zes uur komt ook MotoKy in de hut. Morgen moet ik over een bult die 749 m hoog is, daarna ga ik dalen naar 705 m. Als het morgen maar niet zo regent als dat het vandaag deed, want daar is niet zo veel aan.

1. Riet Mulder:
    23 maart 2017
    Ik heb begrepen dat je iets te laat was voor je vliegtuig!! Ik blijf je volgen. De groeten van je zus
  2. Chris de Vries:
    Mooi man.
    Wij durfden het dus niet aan.
    Gebracht door de baas van onze homestay. Als kadootje.
    Nu overnachten we ìn tempel 13.
    T12 - T13 was goed te doen. Alleen de 1e 3.5km vonden we een beetje poep.
    God goan