Zondag 16 april

20 april 2017 - Shikokuchuo, Japan

Mijn natuurlijke klok zegt wakker worden je moet aan het werk. Nou vandaag maar een keertje niet. Ik heb gereserveerd in een minshuku. Rustig aan dan maar en ik draai me nog n keer om. Zeven uur, half acht, nou dan ga ik er maar uit. Slapen doe ik niet meer. Eerst maar ontbijten enz. Om acht uur zit ik in het zonnetje mijn verhalen van vrijdag en zaterdag te schrijven. Op de achtergrond het geluid van de zee en vogels. Er zit hier een klein vogeltje dat heel enthousiast begint te fluiten. Langzamerhand zakt ie af. Het is net alsof het batterijtje leeg raakt. Heel bijzonder om te horen . Bij de supermarkt probeer ik mijn blog bij te werken, maar helaas. Eigenlijkmoet ik mijn foto's van de telefoon naarhuis sturen. Maar zonder interet lukt dat niet. Een soort kaart is dan de oplossing. Een Franse Amerikaan helpt mij met het installeren .

1. Margriet Koopman:
    20 april 2017
    Hoi Co, jammer van de foto,s maar die komen wel weer. Vindt je het niet eng, in de tunnels? En kun je wel zien waar je loopt?
    En van het fluiten van de vogels wordt je blij. Ik ook iedere ochtend.
    En de andere mensen lopen de zelfde route? Dan is het wel leuk om even bij te praten.
    Gr Margriet