Woensdag 12 april

14 april 2017 - Shikokuchuo, Japan

Beiden verlaten rond zeven uur de tsuyado en gaan elks een kant op. MotoKy gaat naar een hobbymuseum twintig kilometer naar links, en ik loop twintig kilometer voorwaards. Ik loop nog geen kilometer, en wie kom ik daar tegen, ja hoor, Janet. Ongeveer een kilometer verder gaan we boodschappen doen. Verder komen we niets meer tegen vandaag. Samen nog even koffie drinken. Janet neemt af en toe de trein. Jij speelt vals zeg ik tegen haar. Ze moest lachen, ik geef haar een zoen en vertrek. Na vijf kilometer ga ik een klein stukje klimmen en dalen over een bospaadje . Hier weer boomstronkstruikelen en bladeren glijden. Voetje voor voetje daal ik naar beneden. Het is maar een paar honderd meter, maar toch. Bij Saga ga ik even rusten, wat eten en de schoenen uit. Dat is wel zo lekker. Na een half uur pak ik mezelf weer op. De gerepareerde voetbeschermers weer aan m, n poezelige voetjes en stappen maar weer. Nabij Tasa Saga steek ik de Iyoki rivier over. Nog anderhalve kilometer te gaan. De Yokohamatunnel ga ik omheen. Als ik daar ben, ben ik ook bij de minshuku. Het bad wordt voor me gevuld. Even lekker wassen, afspoelen en lekker in het warme bad. Heerlijk.

1. Bart hoekman:
    14 april 2017
    Het ziet er voor ons allemaal leuk uit maar jij moet het doen leuke foto's prettige paasdagen daar ik weet niet of zij dat ook vieren Neem een borrel op Marian volgend jaar maar de verjaardag vieren Veel wandelgeluk grt Joke & Bart
  2. Rita Zutt:
    14 april 2017
    Zo weer een heel stukje met je meegelopen. Maar gek he, mijn schoenen slijten nog helemaal niks. Ik was van de week even bij Annie Poland. in Magnushof. Ze heeft nog een lange weg te gaan, met veel revalideren. Lopen gaat goed, maar het koppie....... Veel plezier verder, Groetjes Rita
  3. Ingrid mulder:
    17 april 2017
    Hallo ome Co ik vind het heel knap van u dat u weer een pelgrimstocht loopt ik wens u,
    heel veel succes