Donderdag 20 april

20 april 2017 - Shikokuchuo, Japan

Vandaag loop ik ongeveer vijftien kilometer. De start is boven de tunnel door het bos. Geen tunnel vandaag en zeker geen 1710 meter. Ik ben al op een hoogte van honderd meter, en ik ga naar tweehonderd zevenen twintig . Als ik naarboven ga, loop ik over een smal pad met heel veel bladeren, boomstronken en losse keien
De vogels doen weer hun best en zingen het hoogste lied. Wat ook heel mooi is dat er leuke kleine waterstroompjes zijn . Dat begint heel smal en verderop klettert het water met geweld naar beneden. Dit stroompje loopt naast het pad wat ik loop. Wel moet ik goed uitkijken dat ik niet onderuit ga. Je weet nooit wat boombladeren verdoezelen . Bamboe bomen breken soms zomaar af. Dit pad is ruim twee kilometer, maar ik geniet met volle teugen van deze mooie natuur. Even voor Uwajima City gaat de route over de weg. Na ongeveer een uur door de stad lopen raak ik het spoor bijster. Als ik het vraag loopt er een sportleraar met me mee tot de juiste weg. Henro-yado Moyai is mijn verblijf, even lekker opfrissen.

1. Margriet Koopman:
    20 april 2017
    Door de regen ben je wel opgefrist.
    En geen blaren met de natte voeten?
    Hier is het nachtvorst en overdag zon. Van mij mag het wel 20 gr worden. Dus stuur maar een beetje warmte hier heen.
    Gr Margriet
  2. Desiree Kok:
    20 april 2017
    Hoi Co, leuk om al je belevenissen weer te lezen. Ik kan me voorstellen dat je geniet van alle natuur om je heen. Als je loopt heb je natuurlijk ook alle tijd om dat in je op te nemen. Veel plezier nog en succes!
  3. Chris de Vries:
    21 april 2017
    [email protected]
    0651033428
    Oldenzaal en Zeewolde.
    Misschien voor na medio juni?
  4. Ingrid mulder:
    27 april 2017
    Hallo ome Co uw verhalen zijn weer erg mooi succes met deze mooie reis GR van Ingrid Mulder
  5. Tiny en Jan:
    29 april 2017