Dinsdag 9 mei

9 mei 2017 - Shikokuchuo, Japan

Om zeven uur het ontbijt wat ook weer voortreffelijk was. Daarna ga ik naar een supermarkt of ik mijn blog kan bijwerken. Hiep hiep hiep hoera het lukt. Om elf uur vertrek ik. Tien kilometer vandaag, je zou bijna je schoenen er niet voor aantrekken. Als ik opstap regent het een beetje. Ik loop door een parallel weggetje van de hoofdweg. Dan denk je lekker rustig te lopen. Dat is niet altijd zo, jammer. Na zes kilometer ga ik wat warms nuttigen. Als ik opsta regent het wat harder. Een paraplu heb ik in geïnvesteerd. Na vier kilometer zou ik mijn tent ergens neerzetten, maar intussen is het heel hard gaan regenen, het spoelt. Een vrouw die uit een winkel vraagt waar ik naar toe ga. Nou zeg ik eigenlijk wil ik mijn tent neerzetten, maar met dit weer. Er is hier een biznishotel in de buurt. De vrouw belt het hotel en reserveert een kamer en een auto om mij op te halen. Even later staat de auto voor en brengt me naar het hotel.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Margriet Koopman:
    9 mei 2017
    Hoi Co, ik geniet van je verhalen. En wat zijn de mensen gast vrij. En wat beleef jij veel. Nog een paar weken en dan op huis aan en gelijk nieuwe wandel schoenen kopen???
    Gr Margriet
  2. Rita Zutt:
    9 mei 2017
    Wat heb ik weer genoten van je verhalen en foto`s. Dank je wel. verder veel wandelplezier.
  3. Kees de veer:
    10 mei 2017
    Hallo Co, ik heb weer met plezier enkele verhalen van je gelezen. Zondag bij de voetbal sprak ik Peter Wittekoek en die heeft je vandaag weer op PeWi gezet. Nog veel plezier en wat minder regen toegewenst door Kees.