Dinsdag 28 maart

29 maart 2017 - Shikokuchuo, Japan

Het is niet altijd een goed verblijf waar we vannacht hebben geslapen. Een heel oud onderkomen, het is stil blijven staan in de jaren 50 / 60. Maar ik moet zeggen dat het diner en het ontbijt voortreffelijk was. De start ging moeizaam vanmorgen. Na n half uur kwam ik gelukkig op gang. Met zo'n vier km per uur sukkel ik achter de rest aan. We lopen langs de kust en naast de hoofdweg. Deze keer is het redelijk vlak, het glooid wat. Na anderhalf uur even de rugzak van de schouders, schoenen uit en de beentjes iets omhoog . Tien minuten, en dan onze voetbeschermers weer aan en in de beentjes. Onderweg wat mooie plaatjes schieten en wat proberen te filmen. Bruno heeft bij een surfcenter geboekt. We slapen getweeen in een cabine. Dit keer op een bed in plaats van op de grond. Met z'n vijven hebben we afgesproken om te gaan eten in een restaurant. Drie Nederlanders, Ferry Diana en ikzelf een Fransman Bruno en een Amerikaanse Janet . Rijst met curry en wat zout zure selderij en een super heerlijke salade. Het smaakte fantastisch. Als osetai kregen wij nog gefrituurde kip. Wat lekker allemaal. De eigenaresse heeft ons gebracht en haalt ons ook weer op. Dat is toch super dat men dat doet. De zoon die ook in het restaurant was met zijn gezin heeft ons mee terug genomen. Om acht uur waren we weer in ons verblijf. Zo en nu lekker slapen.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Elly kramer:
    29 maart 2017
    wat ontzettend leuk om je verslagen te lezen! ik reis op deze manier dus een stukje met je mee, woon in nieuwe niedorp en ga in oktober lopen. veel plezier!!