zaterdag 1 april

4 april 2017 - Shikokuchuo, Japan

Het is koud maar droog. Mijn kleren zijn gewassen en gedroogd, wat wil je nog meer. Ik loop hetzelfde stukje wat ik gistermiddag in de stromende regen tever liep. Zo ,nu kan ik ook wat foto's maken. Het waait nog wel hard. Ik loop over de weg en ga slingerend naar boven ( 167). Hier vandaan is het uitzicht prachtig. De zelfde weg moet ik weer terug. Bij tempel 24 zijn Chris en Hanny ook aangekomen. Chris heeft wat last van de heupen. Er is nog een Amerikaanse Jorden waar we een praatje mee maken. Als ik mijn weg vervolg loop ik samen met Jorden naar beneden. Zij is 25 jaar en werkt al vier jaar als leraar Engels in het noorden van Japan. Daar sneeuwt het en het is daar min 15 graden snachts en 7 graden plus overdag. Oorspronkelijk komt ze uit Texas. Voorlopig wil ze niet terug naar Amerika. Intussen hebben we tempel 25 bezocht. Het is een prachtige tempel, maar o o o wat veel traptreden . Gelukkig gaat het allemaal goed. Ik loop door naar tempel 26 en neem afscheid van Jorden die hier in een hotel verblijft. Tempel 26 ligt op 140 meter. Het eerste stuk ga ik over de weg. Daarna n paar honderd meter is het als vanouds, keientrappen en boomstronkstruikelen. Als ik dan naar beneden ga is ook het eerste stuk over een smal weggetje. Soms zie ik een fazant op n drip wegrennen. En dan is het grindglijden, oppassen dus. Als eenmaal beneden ben loop ik nog een paar honderd meter. Ik haal mijn tent uit de tas, en zet m langs de kant van de weg. Dit is nabij Kuromi Daihido.

1. Mientje Leegwater- Post:
    GROETEN VAN GER EN MIENTJE
  2. Jack en conny:
    4 april 2017
    gelukkig weer mooie verhalen van je groetjes van jack en conny
  3. Tiny en Jan:
    4 april 2017
    Co , je gaat goed maar uit je verhalen kunnen we lezen dat het hard werken is .
    Je hebt mooie foto s gemaakt . Ga lekker door we blijven je volgen.
    Gr. Tiny en Jan
  4. Bart hoekman:
    4 april 2017
    Hoi Co het lopen is toch zwaarder dan verwacht denk Wel steeds andere dingen De foto's zijn mooi Succes verder grt Bart