Maandag 29 mei

30 mei 2017 - Shikokuchuo, Japan

Als ik uit mn mandje rol voelt mijn knie niet zo prettig. De tent even door laten waaien zodat ie droog in de tas kan. Toch maar aan de hobbel, het moet toch lukken deze laatste etappe. Na n paar kilometer begint mn knie toch weer te protesteren. Grommel de grommel maar dat geeft zo weinig. Doorlopen maar, het gaat al moeizamer. De laatste tien kilometer ben ik met de taxi naar tempel 1 vervoerd. Mijn knie is toch weer enigszins opgezet en gevoelig. Helaas heb ik het einde niet lopende gehaald. Ondanks alle ontberingen heb ik een ontzettend leuke, mooie en afwisselende tocht gehad. Heel veel mensen ontmoet uit diverse landen. Van een aantal mensen uitnodigingen gehad om even langs te komen, op vakantie of zo. Uiteraard bij leven en welzijn. Op deze tocht heb ik heel wat grijshoofdigen voorbij zien gaan, een enkele jongere die onbetaald verlof hebben genomen voor deze reis. Als ik bij tempel 1 aankom zie ik Chris en Hanny op een bankje zitten. Dit is wel weer een leuke ontmoeting. Ook Truus heb ik eindelijk ontmoet met nog een Duitse vrouw. Gezellig de tocht doornemen. Bijna iedereen die ik heb gesproken vindt deze tocht eigenlijk te commercieel. De volgende tocht ga ik zelf maar weer inelkaar zetten, en tentje mee, want ik ben nog niet uitgewandeld . Er is nog zoveel te zien op de wereld. De komende dagen ga ik me voorbereiden op de terugweg naar Nederland. Om zes uur was het diner, dit was een feestmaal, Oisi.

1. Diana:
    Wel thuis, Co!
    Goed gedaan
  2. Daphne van Leeuwen:
    Hoi Co
    Gefeliciteerd met het uitlopen van je 88 tempelroute.
    Ik heb weer genoten van je verhalen. Zie je snel weer bij Winkel's Harmonie.

Groetjes
    Daphne
  3. M.A. Kruizinga:
    Proficiat Ko!
    Een mooie prestatie waar je met pezier naar kunt terugkijken.
  4. Hanny ter Haar:
    30 mei 2017
    Gefeliciteerd Co, Geweldige prestatie, Beterschap met je knie en een goede vlucht naar huis.Bedankt voor de mooie verhalen.gr.Hanny.