Donderdag 1 juni

2 juni 2017 - Shikokuchuo, Japan

Vandaag ben ik eerst een stuk gaan wandelen
Als ik hier loop zie ik de boeren druk bezig met het land te bewerken om er rijst te planten . De grond hier is klei maar erg rul. Dat ik hier half maart was stonden er nog worteltjes en nu hebben ze er rijst gepland. Misschien kunnen ze hier wel twee of drie keer per jaar oogsten. Wat de temperatuur betreft zou het zomaar kunnen. Rivier Kyu Yoshino is een rivier waar behoorlijk veel water in staat. De stroming van het water is groot. Vanavond rond half tien begint het vanuit het niets heel hard te waaien, gevolgd met weerlicht en onweer. Regen valt met bakken uit de lucht. De cabine waarin ik zit staat te schudden. Dit duurt zo'n anderhalf tot twee uur. Ik ga nu maar slapen en misschien dromen over de terugreis naar huis. Oyasumi nasai. ( welterusten ).

1. Bart hoekman:
    2 juni 2017
    Beste Co. Ik was vroeg wakker en heb al jouw foto's en video's nog eens bekeken Prachtig Zo heb ik ook een beetje een idee hoe het er daar uitziet Een schat aan herinneringen als je weer thuis bent Ik wens je goede reis terug naar Winkel Geniet er nog even van Groet Bart
  2. Carla Boom:
    2 juni 2017
    Beste Co, bedankt voor alle prachtige verhalen, foto's en video's. Een goede vlucht naar huis. Groet Carla
  3. Mientje Leegwater- Post:
    Geweldig Co deze ervaring, goede reis naar huis Groeten van Ger en Mientje
  4. Jan Deen:
    2 juni 2017
    Co, bedankt voor je prachtige verhalen over je ervaringen in het allerdaagse Japan. Ik heb er erg van genoten. En voor straks een veilige reis terug naar huis.
    Groet - Jan Deen
  5. Wijnanda Klaver:
    Hai Co,
    wat geweldig dat ik jou hier vind!!!!! Ik ga je blog lekker uitgebreid lezen. Het toeval wil dat wij vorige week tickets hebben gekocht voor de 88 tempel route. We vliegen naar Osaka en blijven 2.5 maand.
    Ik wens je nog een fantastische tijd en hoop je weer eens te spreken.